Fullspäckad helg!

| 2012-10-13 | 23:02:13 Kommentera här! » 0 st

Denna helg har verkligen varit fullt upp!! Och helgen är inte ens över!

I fredags hjälpte jag Hennie och Johny att måla klart deras hur, för Johny är handikappad och Hennie har höjdskräck. Och snäll som man är ställde jag mig upp på stegen och målade! Och jag kan lova att de verkligen känns i hela kroppen, så satsa på jobb som målare är inget för mig! ;)

Efter de så var de bara att stressa hem och göra sig i ordning för att senare gå ut på tjejkvällen i smålandsstenar ! Vilket va en helt okay kväll med massa tjejer/kvinnor och självklart en manlig strippa , för utan det så hade de inte blivit någon tjejkväll ?! Eller ?
Det blev många skratt !!

Blev en sen kväll igår ! Vaknade av att älskade Dijana ringde och frågade när jag skulle åka till henne ? De va bara att stiga upp ur sängen och öra sig i ordning för att sedan åka till Gbg för att umgås med världens underbaraste människa och kusin! Vi har spenderat dagen i city, kollat på bio och bara varit ! Bion va bra ! Taken 2 blev de, har du inte sett den så kolla på den :)

Nu ska jag krypa ner med Dijana och vara mysa ! Nattinatti (:


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!