Om man kanske ska åter vända ?!?

Allmänt | 2011-03-21 | 12:41:26 Kommentera här! » 0 st

Ja man kanske skulle ta och börja blogga igen ?
Det var ju ett bra tagsen jag gjorde de sist, men man börjar skriva sen kan de gå ett bra tag så skiter man i det till slut.
ja mitt liv ser ut som vanligt förutom att man inte har något jobb ? Ge mig ett jobb. Jag vill jobba. Men inte alls lätt att få något även fast man söker som fean . . Jaja de är väl bara att söka vidare sen kommer de väl någon dag då jag får ett jobb. Men börjar bli riktigt trött på att sitta hemma och glo inte alls kul...
Lilla Holley har fått en ful ovana? Och de är att tugga på MINA grejer, än så länge har hon tyggat sönder mitt ena sko inlägg som är specialgjorda för mina fötter, sen har hon även tuggat sönder min data laddare och även sladden till min plattång :O Bara MINA grejer med . Inte kul nu när hon är i trottsåldern :( Hoppas de går över snart. För bara hatar henne i vissa stunder...
Nä nu ska jag ta och göra något men vad ? Ut och gå kanske ?
Tjarrå!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!