Lillfisen,

Allmänt | 2011-03-31 | 15:31:28 Kommentera här! » 0 st

Ja intevjun gick bra :) Så nu är de bara till att vänta att de ska höra av sig. Och de vet man aldrig när det blir. Just nu sitte jag hos lillfisen, passar honom medans maria är iväg en sväng.

I tisdags var jag och lämnade min moster och hennes man på Flygplatsen sen åkte jag och mamma vidare till Uddevalla och hälsade på min älskade bror. När vi kom fram va de bara att plocka upp honom och Jasmin sen vidare för att äta lite mat, efter det så fortsatte vi vidare till Torp där man bara blev ännu fattigare.
köpte mig mina älskade Convers som jag så länge har velat ha. Så nu är de äntligen mina :)
Sen köpte jag även två tröjer för 89 kr på HM :)
Och även ett par inlägg till skona . Eftersom jag är plattfotad så kan de vara väldigt skönt att ha lite extra inlägg.
har ju inte mina kvar eftersom de va en hund som tydligen tuggade upp dem . Biligt och bra. Så nu är de bara till att beställa en ny tid för att skaffa nya inlägg.

Nä nu ska ja dra mig och fixa alex eftersom han sitter och badar :)
Tjarrå .

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!