Söndag!

Allmänt | 2010-01-31 | 11:38:44 Kommentera här! » 0 st

Förbannade förkylning. Hatar att vara de .. Finns inget värre, man har ju ingen smak elr ngt.
Igår blev de en massa städning, tvättning puuuh, men de är skönt när man väl har gjort de. Så idag kan ja bara ta de lungt och njuta :) Sen ikv är de träning med Veronica =) Och killarna ska spela bandy ;)

Annars har ja inte mycket mer planerat idag. Hoppas på att Älsklingen är sugen på pizza så slipper jag laga mat :P Men ifs så är de inte så jobbig men men ...

Denna helgen har gått otroligt fort fram, har varit en lugn helg och de har inte alls varit fel, men jag känner inte för att festa längre jag vet inte varför....Som igår ville ja dra till Byås först en sen så kände ja att nää usch ja vill inte dit. Så jag och älski åt lasange sen så ringde sjuklingen johan så vi åkte ner till han en sväng trevligt :)

Nu sitter ja och dricker mitt kaffe och väntar på att Sandra och Marina ska komma och dricka mer kaffe :) Sen ska Sandra köra ner mig till affären så att ja kan ta ut pengar till henne och handla Cigg....
Jag som skulle gått ner dit ist men jag orkar inte de nu när jag är så förkyld :(

Men de bästa men denna söndagen är att min älskling slutar idag sen är han ledig i en HEL vecka :)

Jaja nu ska ja dra mig härifrån.
Byebye

Älskar dig!                                
Du är underbar!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!