Tisdag!

Allmänt | 2010-02-10 | 21:18:19 Kommentera här! » 0 st

Idag har de varit lite lite bättre men har fortfarande fått knapra i mig Panodil :( . Jag hoppas verkligen att de ska gå över .
Idag vaknade jag vid 9 :) sen låg jag och snozade tills min älskling ringde och sa att han hade lämnat hunden hemma. Så jag gick upp och åt en macka sen så gjorde jag kaffe, efter att jag tagit min morgon cigg så satte jag mig i soffan och staratade tv, men de fanns inget kul på tv så då började jag fundera på vad ja ska hitta på, hade verkligen ingen lust till att sitta hemma och tycka synd om mig . Så jag tog på mig sen så gick jag ut och startade bilen sen så åkte jag till Angelica först och pratade lite sen åkte jag till mamma och pappa . Och jag kom precis lagom till maten :) gott va de.. Mamma va snäll och packade med mat till min kära sambo oxå :)

Sen åkte ja till min patrica plutt :) Satt och snackade skit och höll på med hennes dator.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!