Tdag

Allmänt | 2010-02-18 | 21:59:40 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter ja i soffan och tar de lugnt lyssnar på musik ocyh bara njuter av livet, tänker på hur lyckligt lottad jag är som har en fantastik pojkvän som jag älskar mer än allt annat, och min familj va hade ja gjort utan er ?!? Sen finns de ju både positiva och negativa saker i familjen, men de är tur att man vet va dem finns dem som ställer upp och dem som inte gör de .

Men jag vet iaf vad ja har min och hur rädd ja ska vara om den , för utan er hade ja inte stått här idag .

Sitter och ler för mig själv, sitter och tänker på första gången ja träffaed tobbe , haha .. Ja jag kan ju säga att ja hade aldrig kunnat tänka mig att ja skulle sitta här nu :) men de gör inte mig något för de kunde inte blivit bättre än såhär :) Love IT <3
Alla vi har våra bra och dåliga dagar . Inget kan vara perfekt hela tiden .

Nu ska ja dra mig härifrån men ha de bra. Byebye

ÄLskar dig min STJÄRNA

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!