Onsdag!

Allmänt | 2010-02-03 | 21:19:11 Kommentera här! » 0 st

jahopp, de är som vanligt, jag tänker att jag ska börja blogga och bli bättre på de men de slutar alltid likadant :p fy Ines .. Men ja hade faktiskt ingen dator igår så då va de inte så lätt och dom andra dagarna har vi varit hemma sent och då har ja inte orkat skriva får då har de blivit sängen direkt ..

Igår så va ja i halmstad på academedia så körde mor och far mig ... Sen åkte vi runt och tittade på bilar , och ja där stod pärlan min :) så de blev att vi åkte in idag och hämtade den . Tack mamma och pappa .. Älskar er .
Mamma och pappa åkte härifrån för en liten stund sen, så nu sitter ja i soffan och tar de lugnt med min älskade skatt. Vi hade tänkt att vi skulle kolla på filmerna vi har på datorn men så blev de inte bara för att vi har kablarna hemma hos P... Så då blir de dom tråkiga kanalerna där de aldrig går ngn bra film när man vill de utan bara när man inte kan se dem så går de bra filmer så j*vla typiskt ..

Nästa vecka kommer min älskade moster hit, men stannar bara några dagar, hon har kommit hit för att hälsa på min Kära kusin M... Men ngn dag får man se henne iaf :)
Men de triista är att Tobbe ska kanske iväg på Rally och de är mindre bra... Men de fyra dagarna överlever jag ;)

Vi hoppas på bebisar och att allt kommer gå bra och om hunden ger med sig och vill paras :)
Nä nu ska ja vara lite social mot min Kära man .. Ha de bra Folket .

Älskar dig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!