Onsdag!

Allmänt | 2010-02-10 | 21:25:05 Kommentera här! » 0 st

Idag vaknade jag utan väckaklocka ;) Och när jag tittade på kl så va den bara 9 men de va bara till att gå upp ..
Sen va ja en runda i ullared, sen när jag kom hem så åkte jag till lillfisen som fyller år idag :) Va där en stund för att fördröja tiden eftersom jag och tobbe skulle iväg och para Daizy the dog, men när min skatt kom hem så åkte vi till lillfisen igen och åt lite tårta :) sen åkte vi . Och de gick bättre än förväntat ;) hoppas de går så smidigt när vi åker dit nästa gång =).

Imon kommer min kära moster hit och min älskade bror :) kan inte bli bättre .
Så imon blir de att försöka sova så länge som möjligt för att ja inte ska gå och vänta på att kl ska bli mot 3 så jag hoppas att tiden kommer gå fort imon :) .

Nä nu ska ja gå till den andra datorn för att se om bilderna är färdiga .
Byebye



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!