Måndag!

Allmänt | 2010-02-01 | 19:08:01 Kommentera här! » 0 st

Ja då va de en ny vecka med nya tag, Sen är de 13 Månader sen jag och min stora skatt blev tsm han är de bästa som hänt mig. Älskar han otroligt mycket du finns där för mig 24/7 tack, du har fått mig att inse att ngn ett och annat .
Men allt känns åt helvete, har inte lust men nått . Inget går som man vill att de ska gå ..
Är så jävla trött på allt , varför jag ? jag fattar inte det . Jag vet folk som har de värre men men ..... Att man inte har styrka till saker och ting :(
dagarna ut och in ser desamma ut är så fruktansvärt trött på de så ja hade kunnat SPY....
Vad man än gör så blir man spottad rätt upp i ansiktet fattar inte varför . Va e de jag gör fel ?!?
De har fan i mig alltid varit så men ska de verkligen fortsätta vara så STORT?
Jag som trodde att du var annorlunda och inte som alla andra . Aja jag har ännu en gång bränt mig.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!