Måndag!

Allmänt | 2010-02-08 | 16:41:23 Kommentera här! » 0 st

I helgen har de varit toppen, vi har varit på två stycken kalas ett va hos lillfisen sen på kvällen va vi hos Pelle Stor :) Trevligt var det förutom vissa sker som kunde kvittat . Men men de kommer alltid vara vara så . För vissa människor fattar inte vad en inbjudan är och om inget annat så kan man iaf kolla om man får komma elr inte Inte bara komma .. Men men .. De löste sig till slut .

Igår va jag och pappsen på Isaberg och när klockan ringde 08.15 ville ja VERKLIGEN INTE stiga upp . Men ja fick offra mig men jag blev pigg när vi väl hade kommit ut och varit i den friska luften. Men kul va de ;) Man kände verkigen att man hade varit ute en hel dag eftersom när ja sen kom hem och la mig i soffan så föll ögonlocken, men de gick inte att vila för när jag väl höll på att somna in kommer Älsklingen och Johan hem .. Så de va bara att resa på sig igen. Men de kände man sen på kvällen när man tittade på tv , de va ju bara till att duscha sen upp och sova . Men idag har ja inte mått så bra heller . Känner mig febrig och varm vill verkligen inte bli sjuk :( .

Och snart så kommer min fina skatt hem från jobbet :) Åh va ja ska kramas med han .
Nu ska ja dra mig .
Ha de så bra ,
Byebye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!