:)

Allmänt | 2010-02-25 | 17:21:42 Kommentera här! » 0 st

Ännu en ny dag ;)
Idag har jag varit på möte i halmstad , gick kanon och de va roligt, sen när ja skulle åka och hämta ut mon mob som varit på lagning fick jag åka genom stan och de va inte så ROLIGT . Jag trodde att hjulen på bilen skulle ramla av för vägen va så DÅLIGT :( Men ja kom hem med alla fyra hjulen :)

Nu sitter ja här och tittar på tv och väntar på att min man ska ringa för då ska ja ner och lämna en sak .
Och snart är de helg hur skönt som helst . Hela helgen är planerad men de som är lite surt är att älsklingen jobbar natt . Men på fredag åker jag till ss ska umgås med min fina vän sen ska ja coh mamma åka till Kusin vitamin på lördag sen har ja inte bestämmt mig om ja ska stanna och sova där elr om ja åker hem , men de blir nog att ja stannar får se . Sen när de ljusparty och baby party på söndag och sen på kvällen är de träning så aa ja har fullt upp hela helgen :) Så de kommer nog inte bli ngt bloggande av mig i helgen . Nu ska ja dra mig .
Hejhej

ÄLSKAR DIG MIN ST*RNA DU ÄR MITT ALLT :) <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!