Torsdag!

Allmänt | 2009-10-01 | 17:16:18 Kommentera här! » 0 st

Sitter i ss hos mor och far, har umgåtts med bror min nu när han har varit här .. Så slipper jag höra att ja inte umgås med han Hehe . Skojar bara .
Det blev en snabb tur till Ullared och tittade läget. Sen förljde ja med dem hit till mamma och pappa. Nu sitter jag och väntar på att världens bästa ska hämta mig =)
Idag är de våran dag, 9 månader idag, jag kan inte fatta det. De är de bästa månaderna i hela mitt liv . Finns ingen bättre än han . Jag älskar dig min skatt.

På lördag ska vi vara barnvakt åt lillfisen, han ska nana hos oss, så det blir en lugn myskväll hemma =)

Gott att man har jobbat 4 gånger förra månaden ;) Bättre än inget hehe .

Nu sk aja dra mig . Byebye

Älskar dig!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!