Onsdag!

Allmänt | 2009-10-07 | 17:10:07 Kommentera här! » 1 st

Ja jag är inte så duktig på att uppdatera längre :P De blir inte av att man gå in här hehe ...
Men nu ska ja blogga några rader så att kusin M har ngt att läsa :D Hehe ...

Ja va gör jag nu för tiden ?? Hmm jag är hemma, umgås med familjen rider och leker med alexander :D
Söker jobb för fullt men de finns inte några typ .. Så de är bara att leta vidare för min del ..
Men de som är skönt är att jag har fått in extra jobb de är ju iaf ngt .. Får hoppa in som vik någon då o då . Sen ska ja hoppa in som vik på Dagis, jobba i kök en hel vecka ... Kommer bli roligt =)

Imon så har älski bjudit ut mig .. Han ska ta mig till halmstad, äta ute på resturang sen ska vi titta på bio =) han är för sööt ..
Nästa vecka ska älski jobba och veckan efter så han kommer inte vara hemma så mycket ..
Men jag får ta och hitta på saker som att hålla på med hästisen som jag "tar" hand om .. Roligt ROligt =)

Nää nu ska ja sätta mig i bilen och åka och hämta HÖ .. Byebye ..

Älskar dig min skatt!

Kommentarer
Skrivet av: kusin M

great Ines :-) Kram

2009-10-07 @ 21:08:12

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!