Måndag!

Allmänt | 2009-10-19 | 18:48:29 Kommentera här! » 1 st

Sitter i Uddevalla hos bror min =) Mys mys ...
Vi har varit iväg och kollat lite kläder till mig , hittade lite så imon blir de att vi åker in till Torp och handlar om de går vägen =)

Älski är i Linköping och jobbar och jag ska jobba på Onsdag torsdag sen så kommer Älski hem =) ... Sen hoppas jag på att de tar ett tag innan han åker igen Hehe .. Längtar till helgen =) kommer bli kul ....

Aja nu ska ja vara social och äta kaka och dricka tee =)

Byebye!

Älskar dig!

Kommentarer
Skrivet av: Antonija

Kul och få umgås lite med brorsan.Hälsa! Vad jobbar din kille med,han är iväg rätt mycket :-)

2009-10-20 @ 13:30:31

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!