Fredag!

Allmänt | 2009-10-16 | 10:52:36 Kommentera här! » 0 st

Wiiie snöö, så himla mysigt .. Men de som är synd är ju att de inte kommer hålla i sig :( .. De kommer ju försvinna lika snabbt igen ...

Nästa vecka är det jobb som gäller :D Lite nervöst men de fixar jag :)
Sen ska ja och mor åka till min bror och hälsa på så vi stannar nog i några dagar men de blir inte allt för länge eftersom jag ska jobba torsdag och fredag....

Sen händer de inte allt för mycket mer i mitt liv ... Tar de lugnt och bara njuter av livet =)
Nu ska ja sätta på tv och lägga mig i soffan =) VÄnta på att tiden går så att älski kan komma hem =)

Byebye !

Älskar dig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!