Uppdatering

Allmänt | 2009-03-09 | 16:49:24 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit lugnt (: Har varit hemma .
Var nere och solade innan ja hämtade mor och far från jobbet. Sen hade ja planerat att ja skulle gå en promenix men de har inte blivit av än. Eftersom jag tankar låtar som ja sedan ska bränna ner. Sen hade ja tänkt städa mitt rum, och det kan ja inte göra förrens skivan är klar =)
Har lovat far att ja ska städa mitt rum så måste göra det, sen är de rätt så stökigt och ja kan inte minnas när ja städade sist :P Fy ines xD

Sitter här framför datorn gör inte så speciellet mycket men jag lyser upp som en sol sitter med ett leende på läpparna hela tiden. Och det var ett tag sen :P Hehe.

Jag är lyckligt!
Jag har allt som gör så att ja mår bra, speciellt DU
I love you Tobbe!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!