Tisdag!

Allmänt | 2009-03-10 | 13:45:14 Kommentera här! » 0 st

Nu är ja hemma. Det har varit lugnt på praktiken idag. Men nu i slutet så blev det lite mycket stoj och de sprang runt en massa barn och fjöntade. Men nu är dagen äntligen över puuh :P
Nu sitter ja och väntar på att kaffet ska bli klart så att ja kan ta en cigg och en kopp kaffe =)
Sen så ska ja åka till min älskling snart elr om en liten stund, ska åka buss och det va inte igår Hehe .

Ja måste bara säga en sak, att de är ganska konstigt . Jag har bara på mig svarta kläder idag förutom byxor och underkläder, till-o-med plockade ja fram min svarta jacka . Hmm helt mysko aja.
Nu ska ja njuta av mitt kaffe & cigg.

Byebye .
Älskar min Björn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!