Söndag!

Allmänt | 2009-03-08 | 16:45:34 Kommentera här! » 0 st

Hemma igen :(
När ja kom hem så fick ja en ask hjärtan av pappa <3 eftersom det är kvinnornas dag idag!
Tack pappa! Älskar dig!


Blev att jag blev hemkörd tidigt idag :( det var inte det ja ville precis men vad ska man göra . Hade velat ha denna dagen med dig, bara umgås.
Helgen ? Hmm inte så bra blev den inte, ja vet inte vad det är för fel på mig?
Vart har jag tagit vägen ? Varför är ja inte glad som innan?
Nu sitter ja här och ler för mig själv. Tänker på dig och det gör mig glad!
Jag hade gjort allt för att visa dig det, men tydligen räcker inte det till??
I hate THIS LIFE!
Jag fattar inte vad problemet är? Det enda ja vet är att det är JAG!


Du är min sol, min dag, min stjärna, mitt liv, mitt allt.

Jag vill att allt ska bli som innan! Jag älskar dig!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!