Snälla Snälla

Allmänt | 2009-03-09 | 19:30:02 Kommentera här! » 0 st

Caroline af ugglas- jag får rysningar av den låten, ja tycker om den =) Hehe .
Sen gillar jag Så vill stjärnorna med Molly Sanden
Den är fin om inget annat!
Nu har ja äntligen laddat ner Melodifestivalen skivan =) SÅ sitter och lyssnar du den ska brännas på skiva sen så ska ja äntligen städa mitt rum WIPPIIEE NOT ??
Har precis kommit hem har varit hos min Vän Flori och pratat lite skit. Det var längesen nu och ja saknar den tiden mellan oss . Vi har lite planer inför helgen men inte säkert att det blir av men vi är sugna på att festa ngnstans vi har pratat om Jönköping och Borås. Men de är inte alls skert vi åker. Vi får se vad det leder till!
Inte så kul för älsklingen kanske ? Om ja åker dit .
Vi får se vad det leder till veckan har precis börjat och det kan hända mycket innan helgen kommer, planerna ändras hela tiden :P sen tycker inte ja om att planera så långt fram heller.

Jag älskar dig min Björn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!