Onsdag!

Allmänt | 2009-03-04 | 18:50:13 Kommentera här! » 0 st

Det bubblade både upp och ner ;) Haha*


Jaja sitter hemma, har varit i ullared med mor och far en sväng.. ¨
träffade älsklingen i si-så-där 5 Min ??
Men de räckte fick iaf se honom och det är viktigast. Nu sitter ja hemma och
tänker på det finaste som finns för mig min älskling, förlåt för innan!
Små saker kan göra så jävla ont i hjärtat så det smäller om det!

Det har gått bra på praktiken.
Men ja har kommit till en period där ja itne längre
vet vad ja vill göra efter skolan, jag vet inte
längre vad ja vill plugga vidare på. Men men
det kommer väl ngn dag då jag vet , jag
har ju hela liver på mig ;)


Nu ska ja duscha och titta på film.
Ha det bra!
Älskar min Tobbe!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!