Måndag! (Deprimerad dag!)

Allmänt | 2009-03-02 | 18:31:16 Kommentera här! » 0 st

Varje dag när man går upp så tittar man på sig sälv och ställer frågan HUR FAN SER JAG UT?? Och den frågan får man stå ut med för den kommer inte försvinna, jobbigt värre!

Denna dagen har varit världens sämsta helt deprimerad hela dagen , vet inte om det är vädret elr vad det är, men de har inte varit kul och ja hoppas verkligen att ingen får må så här dåligt som jag gör. Fattar inte vad det är med mig, jag har allt bästa föräldrarna familj, underbar pojkvän som är världens bästa, men ändå ska det blir såhär jag fattar inte varför??
Jag vet inte ens varför det blir så och det gör de svårare eftersom man inte kan reda ut saken utan man får gå runt och må dåligt tills det går över helt enkelt och det kan ju sitta i hur länge som helst.

Nu sitter ja hemma har inte ett skit att göra, jo ska skulle ha städat mitt rum men det har jag verkligen inte lust med. Ska sova hemma hela denna vackan eftersom
älsklingen jobbar natt då är de inte så kul att vara där ute helt ensam. Så de blir här hemma ist. Och jag har inte sovit hemma på 3 veckor kommer vara helt konstigt och ensamt när man inte har världens finaste jämte sig, får se om ja lyckas somna lika bra som vanligt, men det tror jag icke!


Sitter och lyssnar på absolute love songs och tänker på min älskling!
Hade gjort allt för att han skulle kunna vara här med mig, nära mig,
jämte mig. Så att ja kan krama han LE mot han, pussa på han.
Älskling ja ska försöka förbättra mig, JAG ska förska så att DU hela
tiden får se ett leende på mina läppar men, det kanske inte heller är bra
för att då kanske ja ler men egentligen är det inget leende utan smärta och
en ledsen Ines. Jag lovar verkligen att ja ska försöka, det är inte du som gör
det utan det är jag själv, och det gör så jävla ont när du ska behöva se mig sån
för du förtjänar inte att se mig sån du, förtjänar att se ett leende hela tiden. För allt
det du ger mig, att ja får vara med dig! Jag älskar dig så otroligt jävla mycket, så att
det gör ont i hjärtat, men det är bara för att du har en sån stor plats i mitt hjärta!
Det som är jobbigt också är att när jag är nere som jag är nu så kan jag bryta ut och
få för mig saker, jag ser allt negativt när jag är på detta humör. HATAR det!!!



Nu ska ja sluta skriva deppiga meningar.
Jag ska lägga mig i badet nu och bara slappna
av. För det känns som om ja behöver det!

Älskar dig!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!