Måndag!

Allmänt | 2009-03-23 | 15:46:53 Kommentera här! » 0 st

Det blev en promenix igår med;) 3 km Woohooo
Det var otroligt skönt och det tog bara 35 min så de va inte så farligt ;)
Kom precis när älsklingen hade slutat så åkte med hem =)

Ännu en vacker dag =) Ååh blir så glad när det är så fint. Längtar till sommaren som F*n nu =)
Sitter hemma hos älski, väntar på att han ska komma hem . Han är iväg med sin morfar.

Gick hur bra som helst på praktiken elr aaahh de brukar det göra ;) Hehe . Va till och med ute på lunchrasten ;) Passade på när det va som fint väder.
Slutade halv två som vanligt åkte hem till mro och far men pappa sov och mamma var inte hemma , jag som hade tänkt prata med henne angående sommaren Aja det får bli en annan dag ;)
Kom hem hit till bejbi putsade fönsterna men kunde inte göra det ute så det blev på dem inne iaf, ute får ja ta ngn annan dag. Behöver ju typ en stege elr ngt ?!?

Jaja nu ska ja slurpa i mig mitt kaffe och NJUTA av vädret, eftersom det ska komma snö imon :(
Byebye foalks.
Älskar dig Älski MIN!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!