Ines Duktig (:

Allmänt | 2009-03-09 | 21:33:58 Kommentera här! » 0 st

Denna dagen har varit helt underbar, har varit lite nere men de va inte så faligt det gick över ganska snabbt, har till och med inhandlat mig nya öronhängen och en parfym =) det blev en puma älskar den parfymen ;) Det är fan inte varje dag Hehe . Kollade på klädhörnan om de fanns ngt ja kunde köpa för älsklingens presentkort men de gjorde de ej inte ngt som ja gillade iaf så de får vänta ett tag till =) Får spana lite :)

Så nu är jag äntligen färdig puuuh :P
Jobbigt va det iaf hehe . Undrar bara hur länge det kommer att vara rent :P
Jag har tagit kort som ja skulle lägga ut men det krånglar, så ja skiter i det för jag har verkligen inte tåla mod för sånt :P Hehe .

Idag har det varit en massa uppdateringar :P Inte likt Ines men de kanske kommer att vara så, iaf när jag är hemma. Eftersom ja brukar sitta vid datorn och då finns de ju tid till att uppdatera =)
Ska iaf försöka uppdatera varje dag om inget annat!

Pratade men min prins för en liten stund sen , ja saknar han<3  Får sova själv inatt :( Inte alls kul.
Men men . Han kanske kan sova hos mig ngn dag (A) =) ??
Jaja undra vad man ska hitta på nu ?? Är pigg och det är varm i mitt ansikte brände mig lite när jag solade (A)
Jag vet iaf att ja ska duscha :) sen får ja se vad mer ja hittar på ;)
Aja nu ska ja försöka göra något vettigt :)

Älskar dig Torbjörn!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!