Fredag!

Allmänt | 2009-03-06 | 21:33:14 Kommentera här! » 1 st

Det är så många tankar som springer runt mitt huvud. Det gör mig galen, och därför blir jag nere till slut . hade jag kunnat så hade ja förklarat exakt allt till dig ALLT. Men jag kan inte för att jag vetinte vad det är med mig, eller varför det blir så som det blir . FÖRLÅT!
Jag vet att du inte gillar när jag är sån, hade jag fått välja så hade ja varit glad hela tiden , varit den ja vill vara LYCKLIG!
Men det har bara varit så mycket som har hänt runt om kring mig de senaste. Och allt det gör så jävla ont.

En stor idiot med noll självförtroende, ska tolka allt fel. Men ja får leva med det!
Jag kommer alltid att misstolka och dra en egenslutsatts om saker och ting och det gör att det alltid blir fel i slut ändan!
Jag ska inte hänga mig upp på småsaker som jag gör, men det kommer alltid att bli så du får acceptera det elr så får du Lämna mig!!

Familjen som är så viktig. Men ändå håller vi inte ihop. Dagarna går fort och man vet aldrig vad som kan hända, man ska ta vara på sin familj livet ut!
Saknaden efter personer som har levt i min närhet saknar jag så jävla mycket så att mitt hjärta gör ont, det vill bara gå i tusen bitar. Att du flytta längre bort gjorde ju inte saken bättre heller. Jag pratar inte med dig varje dag men ja saknar det vi hade då du bodde hemma . Allt det vi hittade på!

DINO jag saknar dig sjukt mycket, jag har inte inset ännu att du inte finns, det har gått 5 år nu i november. Men det känns som det hände igår. Saknar dig sjukt mycket. Men ingen kommer någonsin att kunna sakna dig så mycket som din mamma gör. Vi älskar dig dino!

Älskar dig !

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kommer aldrig lämna dej bara så du vet . Älskar dej

2009-03-06 @ 21:37:48

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!