Läggdax!

Allmänt | 2009-01-20 | 21:24:17 Kommentera här! » 2 st

Helgen var den bästa på länge, har bara varit en massa  mys, vi har varit i halmstad och ätit kinamat, gott var det men dyrt:S. Sen på lördagen blev det att ja körde folk till parken, det var kul men de va lite väl mycket folk, trodde ju först att vi inte skulle komma in =S. Men älsklingen fick ligga hemma =( han blev sjuk, det var lite trisst.

Sen när man skulle åka hem på söndag så ville ja inte åka, ja velade hela tiden, men tillslut så åkte jag :(


Nu va de ett tagsen ja uppdaterade, har inte blivit av bara. Har precis pratat med älsklingen, snart är det sängen. Denna veckan har varit en seg och trött vecka för mig, jag vet inte vad det är med mig men har varit supertrött, höll på att somna på psykologilektionen och det är inte varje dag som jag är så trött, men LITE kaffe hjälpte ;)

Igår så var det utbildningsmässa, ganksa skoj massa folk att
titta på ;)

Jag fattar inte varför ja ska få ta skiten bara för att ja satt i bilen, men de va la för fan inte ja som körde :O så fattar inte varför du ska ge mig skiten, men men . Ja fattar inte varför ja alltid ska vara det svarta fåret :S men ja får ta och leva med det...Så min dag började med att ja var trött sen så gick det över till agresivitet.
Imon så är det Isaberg för min del ;) får se om de blir kul, vädret har ju inte varit så bra så backarna är nog inte så roliga, sen är de la bara två som är öppna :O?


På lördag smäller det ;) då blir det att ja sätter min i bilen och börjar åka till min bror & Jasmin sen så ska vi till Lofsdalen och glida på bräda hela dagen lång ;) Det ska bli så skönt ;) har ju knappt rört på mig på hela jullovet ;) Hehe, har ju blivit ganska lat :S

Men kommer sakna min gos
T<3


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Man blr så lycklig av dej :)

2009-01-21 @ 18:40:26
Skrivet av: Anonym

Pussar <3

2009-01-23 @ 17:42:16

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!