Torsdag Uppdatering!

Allmänt | 2009-02-19 | 17:09:38 Kommentera här! » 0 st

Jaop så nu har ja varit hos tandläkaren ;) de gick bra hon sa att ja hade fina tänder =) har en massa banan flor i munnen blää...

Sitter här nu och tittar på tv och tänker på min älskling som ja inte vill vara utan, saknar han hela tiden. Han finns i mina tankar hela tiden, varje timme, minut, sek.. HELA TIDEN!
Och idag är det tänkt att ja ska sova hemma :s men vet inte om det blir der ja vill inte det iaf , men det problem som finns är att ja inte vet hur ja ska ta mig till skolan imon på morgonen =( jag hoppas verkligen att de kan lösa sig (A)
Sitter och väntar på att du ska svara men du verkar vara lite seg idag =/

Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!
Jag vill ge dig allt här i världen, men mitt liv vill jag dela med dig.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!