Torsdag!

Allmänt | 2009-02-19 | 08:49:01 Kommentera här! » 0 st

Dagen började inte så bra men men , ja hoppas bara att de inte blir värre.
Jag har sovit hos min älskling! Sen när ja skulle åka till skolan så letade ja först efter husnyckeln men de tog tid att hitta för att mitt minne var inte så långt, sen så hittade ja allt som ja skulle ha med mig, men då när jag ska starta bilen hände inte ett skit :S:@ . Så ja fick gå upp och väcka min älskling som var trött fick gå upp och kolla bilen sen så fick han köra mig till skolan. Så de började inte bra och dagen är inte slut ännu.

Nu sitter ja på min lektion men det är soft eftersom vi inte har ngn lärare så vi bara sitter i klassrummet och tar det lugnt ;)
Sen i eftermiddag ska ja till tandläkaren, nu var det längesen så ja får se vad dom säger men det som är skit är att ja måste betala aja ja överlever.

Nu börjar det närma sig måndag, då fyller man år ;) Wiiie, men inget speciellt faktiskt.

Aja nu ska ja sitta här och drömma mig bort till en varm Ö .

Älskar dig Tobbe!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!