Tobbe!

Allmänt | 2009-02-19 | 18:13:12 Kommentera här! » 0 st

Du kom in i mitt liv och lös upp allt mörker.
Du fick mitt hjärta att brinna av kärlek, en
kärlek som bara växer mer och mer för
varje dag som går. MIn kärlek till dig
kommer ingen någonsin kunna ta ifrån
mig. Det är egentligen otroligt att man kan
vara kär i någon och tycka om dig som jag gör.
Jag trodde inte att jag skulle få uppleva en sån
här stark kärlek. Det kommer vissa dagar då jag
fortfarande inte kan förstå att det verkligen är
du&jag min lycka och kärlek är obeskrivlig.
Inte ens alla världens ord kan beskriva den.
Den kommer finnas länge än förevigt, och förevigt har inget slut.

Älskar dig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!