Tisdag!

Allmänt | 2009-02-17 | 12:04:51 Kommentera här! » 0 st

Sry men ja hinner inte skriva ngt er jo de gör ja men ja tillbringar min tid med min underbara älskling!
Han är det bästa som hänt mig, han är allt och lite till!
Jag är så lycklig när jag är med dig, jag trodde inte att ja skulle kunna känna såhär för ngn igen som ja känner för dig. You are best!
Jag tänker på dig hela tiden vill vara med dig hela tiden, vill bara känna din närhet. Ligga och kramas med dig!
Jag har inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, visst att ja kan ha mina dåliga dagar att ja bara vänder helt plötsligt, men det har inget med dig att göra och ja är glad att ja är vid din sida när det händer för du ställer alltid upp!
Tobbe Modigh jag älskar dig, nu och för alltid!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!