Onsdag!

Allmänt | 2009-02-25 | 14:37:17 Kommentera här! » 0 st

Tack för kommentarerna kussarna ;)

Jaop i dag var det en soft dag i skolan hade bara två lektioner. Så jag var hemma vid elva ;) SOft som 17 ;)
Har sovit hos älsklingen hela veckan . Men idag blir det att ja sover hemma :( de kommer bli väldigt väldigt tomt utan dig . Men ja får klara mig. Ska ju sova där i helgen =)
Jag ser fram emot helgen eftersom vi ska dricka och umgås med mange, alexandra, krille & maria. Laga mat och gotties =)

Ikv så ska ja och mamma till gvd på möte typ information om vad som händer efter gymnasiet elr vad man kan göra efter det!



Älskling, GUD VA JAG ÄLSKAR DIG! DU ÄR MITT ALLT , MIN ANDRA HÄLFT!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!