Min dag!

Allmänt | 2009-02-23 | 06:44:36 Kommentera här! » 2 st

Aop de är min dag idag jag fyller liksom 20 ;) idag så har ja levet i 20 år :O Haha . De går ganska fort fram :P
Sovit hos älsklingen hela veckan och idag när han vaknade så gick han ner och gjorde frukost till mig =) så ja fick frukost i sängen ;) bättre kan inte dagen börja, för att man fick vakna upp jämte världens finaste & sen att man fick frukost Hehe.

Kom hem för en liten stund sen , ganska seg att gå upp så tidigt men men .  De gör itne så mycket kommer bara vara trött sen frammåt eftermiddagen sen när man kommer hem så är man fortfarande trött men sen när man ska lägga sig så är man pigg ;) alltid så .

Nu ska jag gå och dricka mitt kaffe sen ska jag börja packa till skolan sen så ska ja åka buss idag :O det var super längesen Hehe . Men men .

Älskar dig Tobbe!

Kommentarer
Skrivet av: Antonija

Grattis på födelsedagen!!

2009-02-23 @ 06:51:09
Skrivet av: Marija

Grattis Ines på födelsedagen . hoppas du får en jättefin dag - Kram från oss alla

2009-02-23 @ 07:20:41

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!