Fredag!

Allmänt | 2009-02-27 | 17:01:29 Kommentera här! » 0 st

Bankrån i Smålandsstenar

Publicerad 27 februari 2009 - 12:59
Uppdaterad 27 februari 2009 - 13:11

Swedbank i Smålandsstenar rånades strax före klockan 13 på fredagen.


Tre beväpnade män beväpnade tog sig in på banken. Enligt uppgift till Smålandsnytt kan det ha rört sig om en yxa. Ingen ska ha skadats vid rånet. Det är ännu okänt hur rånarna lämnade platsen.

Flera polispatruller och hundpatruller söker nu efter rånarna. Däremot har polisen inte kunnat använda sig av helikopter eftersom det är dimma.





HAHA , nötter?? Javisst haha .
Inte fan gör man det mitt på ljusa dagen :S Hmm
Aja.

Sitter hos Älsklingen har precis kommit hit, har varit hos Maria och Alexander en runda.
Nu sitter jag och väntar på att mitt allt ska komma hem, han har varit och jobbat, sen så ska vi
till Maria och Krille ikv äta mat och umgås, dricka lite och bada tunna =) det gillar vi.
Imon så kommer min gudmor och några till hem till mig eftersom dem inte har varit och grattat mig så
blir det imon ist, för att vi inte kunde innan så det blir mammas goda mat och tårta =).

Va inne och handlade på systemet innan , och ja tyckte att det var riktigt pinsamt att gå in fråga mig inte varför med det var det iaf :P
AJa nu ska ja göra något !
Byebye

Älskar min Tobbe!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!