Tankar

Allmänt | 2008-11-18 | 21:26:49 Kommentera här! » 0 st

Sitter här med datorn i knät och tänker, vad ja än gör de spelar ingenroll om ja så tittar på en intressant film så kan de komma upp tankar som inte ens har med det att göra, det gör mig galen.
Vet inte vad ja ska göra..

När ja var ute och hämtade cykeln så började ja tänka på dig? men varför?
jag förstår mig inte på ngt längre, de ja skulle behöva är att åka härifrån och bara rensa hjärnan....

Nesta se bojim, a sta neznam i to me plasi!

Vänner finns det många av med sånna som dig finns det inte fler av.
Bevara era vänner väl och visa att de betyder ngt för er.

Hatar när ja inte har pengar på min mob, hade behövt ringa och prata med dig (
F)

Vad händer med världen?!? det är en fråga som ja länge har velat ha svar på!

Nu ska ja snart hämta mor och far.
Byebye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!