Srce moje kuca

Allmänt | 2008-11-18 | 20:50:06 Kommentera här! » 0 st

Igår så tvingade hanna ut mig på en promenad så de var bara att kla på sig vinterkläderna sen cykla ner till henne , sen så gick vi ut ovh givk en ganska lång runda jag fick köra vagnen :) Hihi.
Sen när vi va tillbaka så blev de tee gott :)
Sen så tittade vi på isabelle när hon lekte helt dundersöt är hon (F),
hanna satte på telletebbies elr va dem heter :P och innan de så sa hon till mig att ja skulle titta på isabelle så gjorde ja det, ja blev chockad hur man kan gå från att leka till att bli helt sitll och titta på tv :P Haha, och hon är bara 7 månader :P Hehe .. Sötnöt

Och idag så var ja i skolan de gick bra , fick reda på att jag lever på ångest och oro =/
Sen så när ja kom hem så fick ja ta bilen för var tvungen att åka till gvd och lämna in navigatorn, och när ja var i gvd så åkte ja inom mange och drack kaffe :) Sen så var ja tvungen att åka för kl blev mkt och ja var tvingen att vara hemma till 4 eftersom one tree hill börjar tio över 4 men ja hann :) men självklart att de ska krångla när ja kollar, för då började boxen krångla så ja missade typ 15 min :(:( men ja hann se slutet men men , men får se vad som händer imon :) Hehe . Fattar inte att man kan bli så beroende av ngt sånt :P
Sen efter ja tittat färdigt så packade ja ner badkläderna och åkte ner och simmade med hanna och linnea trevligt :P Men de blev inte så mkt simmning för mig för ja var tvungen att sola :) Hehe sen så brände ja mig i ansiktet så nu sitter ja här och tycker att de är varmt =P

Jag blir snart galen från det ena till det andra va fan händer med mig :'(
Ja orkar inte när de ska hålla på så :(


Nu ska ja ta de lugnt blir inte sängen så tidigt som ja brukar igår blev de sängen 21.30 dundertrött var jag :(, och idag blir de inte så eftersom ja måste hämta mamma och pappa på jobbet :S

Aja nu ska ja luffa ner och hämta min cykel .

Ha de gott foalks!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!