Dagen efter Onsdag & Dagen före Fredag!

Allmänt | 2008-11-06 | 20:45:02 Kommentera här! » 0 st

Aop, sitter här och tänker , börjar bli ganska trött på mina så kallade "vänner" ver inte om man kan kalla er för det , men men . Ja får leva med det , elr så får ja ta mer avstånd.... Ja har mina RIKTIGA VÄNNER och det är min Familj, och dem kommer alltid att vara det oavsätt vad som än händer , som inte "mina vänner" kanske kommer..

Ja har inga ord längre, vet inte vad ja vill säga det känns som de är så mkt så att ja inte vet vilka ord ja ska använda elr vart ja ska börja så lika bra att inte säga ngt utan hålla käften ist tror att de hjälper, i vissa fall....

Apu:n har gått bra personalen är jättebar kommer bra överrens med alla, de är skönt... Barnen är goa gillar dem =) Men de finns ett par enstaka barn som är lite speciella men dem har sitt charmiga sett ändå :)

Aop sen så börjar det närma sig rättegången inte alls kul :( vill verkligen inte , men men vad ska man göra när man måste göra det, hade varit en annan femma om ja "kände" dem som ja ska vitta åt, inte så kul att vittna mot sina vänner känner mig ganska elak , men de finns inget att göra åt saken utan göra det som man måste, men nu har ja lärt mig en sak och ALDRIG mer , vet att man inte ska säga så men de får f*n inte hända igen , och om de skulle göra det så vet ja hur de kommer att fungera och hur ja ska hantera det :)


Nu ska ja hoppa in i Duschen Byebye people!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!