boloji nikad nece nestati!

Allmänt | 2008-11-23 | 10:59:03 Kommentera här! » 0 st

Vaknade nyss, det började inte bra heller för den delen, skulle  sätta på kaffe så skulle ja ta ut kaffefiltret men tro fan att den skulle gå sönder så det låg kaffe i hela köket, roligt att börja damsuga när man är nyvaken, undra hur resten av dagen kommer att gå eftersom de började ju inte bra det första, men men

Igår så var ja nere hos hanna hela eftermiddagnen, åt mat som jimmy hade lagat det blev lassange de va super gott;) men hanna klagade eftersom hon tyckte att köttfärsen såg ut som maskar HAHA, du är ju rolig hanna sånt sk adu inte tänka på :P Hehe . Så hon fixade annat att äta.
Då gick ja in hos isabelle hon ville inte sova när jimmy skulle somna henne , men när ja kom in och skulle försöka så somnade hon HAH de var lite kul och det tyckte hanna också Hehe , sen blev det att vi tittade på film Never back down as bra film, det var längesen ja såg en så bra :) det är lätt en 10 ;) Sen så gick vi ut på en promenad och isabelle höll sig vaken hela runda, men sen så somnade hon när vi nästan var hemma :P

Senare på kvällen så gick ja till milla, hos henne så satt de några tjejer och drack, tyckte inte att det var så kul.. men ja var inte på humör för att festa heller. sen så kom det fler folk stannade en liten stund. Jag var hemma vid 22.30. SÅ det var en lugnt helg för min del =D
När ja kom hem så frågade pappa mig och jag var sjuk HAHA* inte likt mig att komma hem så tidigt på en lördagskväll :P HAHA.

Aja nu så ska ja ta på mig sen så ska ja ner till hanna, sen så blir det en promenad med hundrana och kanske isabelle :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!