Bojim!

Allmänt | 2008-11-19 | 16:49:31 Kommentera här! » 0 st

Ah idag blev de ingen apu för min del :( mådde inte alls bra när ja vaknade, fattar inte va de är med mig, är hur trött som helt på morgonen, iaf när ja sover hemma :(
Hade de varit hos dig elr ngn annan så hade ja kommit upp, helt mysko...

Vaknade vid elva, sen segade ja... Men sen började ja bli rastlös så ja åkte ner till Hanna och Isabelle.. Umgicks med dem, men var tvungen att åka hem så att ja inte missar one tree hill :P Hehe de är viktigt....Iaf när ja inte har annat för mig som är viktigare:)

Imon blir de att ja jobbar, måste kan inte ligga hemma och lata mig. Sen är de bara två dagar kvar sen är de helg;)
Har inte en aning om vad ja ska hitta på men de får man se när de närmar sig, vill bara vara nära dig :$

Mange, du och hockey Haha , fattar inte hur du pallar :P Haha . men men .


Mislim na tebe svaku minutu cjelo vjeme! (F)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!