<3

Allmänt | 2008-11-16 | 17:51:35 Kommentera här! » 0 st

Du finns i mina rankar, men man ska inte tänka på det för mkt de blir som det blir....

Helgen har varit bra, i fredags så var ja hemma gick och la mig 22 :P Hehe , ganska trött har itne sovit så mkt från tisdag till torsdag :P Men men .

I går så va vi hos tobbe och drack lite, de va mysigt... Sen så fick angelica in min i tunnan så vi satt där ett tag, de var varmt somnade nästan Hehe . men de va inte att leka med för sen när man skulle ut så frös man ist , hehe men men tack angelica för igår ...

Nu ska ja dra mig ner och hyra film från nätet se om ja hittar ngn bra att titta på :)

Whats Happening :O?
<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!