Tankar :S

Allmänt | 2008-06-26 | 01:27:05 Kommentera här! » 0 st

SItter här, kan inte sova.
Bara  en massa tankar som snurrar i mitt huvud :(
Vill inte att de ska vara så varför tänker ja så ?? Allt kommer bli bra.
Och DU ?? Varför kan ja inte bara glömma dig ? Nää för att ja älskar dig och du är fortfarande min första kärlek och den kommer ja aldrig att glömma tänker på dig hela tiden, de spelar ingen roll vad ja än gör så finns du där, det gör mig galen. De är som du säger de är bara så att de ska vara du och jag ? Men varför är de inte så då ??
När ja va med dig så var ja världens lyckligaste flicka , det vill ja vara föralltid.
Kommer alltid att ha denna frågan ? Varför tog de slut ??  Ja fattar nada, kommer aldrig glömma den kvällen.
Men kommer heller aldrig att glömma kvällen då vi låg i sängen och du frågade om ja verkligen ville att de skulle bli du och jag ??
Jag har alltid varit kär i dig sen jag var liten, då du tyckte om mig men ja inte dig ?? Asså de är så j*vla jobbigt vet inte vart ja ska ta vägen, de finns så mkt som ja vill skriva men ja vet inte vart ja ska börja elr vad ja ska avsluta de med för de hade inte funnits ngt slut. Ja kommer verkligen alltid att minnas dig även om ja träffar en annan så kommer han inte kunna ta den plats som du hade, så känns de nu iaf men ja tror faktiskt att de är så..
Ååh ja
saknar dig!!
Och ja saknar mina vänner i Sverige.
Allt har bara varit så jobbig när ja fick reda på min tumör och de är fortfarande j*vligt jobbigt och ja känner att ja har förändrats men ja kan inte säga på vilket sätt men ja är inte den ja var innan ja fick reda på de. Och som alla säger de är inte lätt och folk är chockade över att ja har klarat min skolgång, men ska ja vara ärlig så undrar ja själv det ?? Jag fattar inte ja gick ut tvåan med bara 1 IG ??? Halloo ?
Men ja är glad att ja har min familj och vänner som har stöttat mig när jag mest behövde det. De är nog de som hjälpte. Och under min jobbiga period så har ja tänkt på DINO, PETER & KEZO ni är bäst och ja saknar er ngt enormt mkt, ni är dem vackraste änglarna som finns.

Världens vackraste änglar är ni!!

Ja de gör de verkligen :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!