<3

Allmänt | 2008-06-19 | 16:06:38 Kommentera här! » 0 st

Jaop, då gick man upp halv tre :S inte bra :( för ja skulle ja gjort färdigt köket som ja har lovat min moster, men de är inte mkt kvar nu så de tar ja imon.
Vaknade av att min kusin kom hem från jobbet,
 På morgonen tog jag en cigg med han (kl5) innan han drog te jobbet sen så gick ja och la mig. (A) hade svårt för att somna men de gick sen efter ett tag.
Nu sitter ja här och drygar, ska snart duscha och göra mig färdig till min kusin har vaknat för han tycker att ja är dryg när ja ska gör mig iordning så ja måste alltid göra de långt innan han börjar :P Hehe men de är så vi tjejer är ;) de får ni stå ut med. HAHA . Imon så är de äntligen Kroatien som spelar, kommmer att bli en intressant match :P Hehe . Då ska Inescka dricka (A) Har inte gjort de sen ja var i sverige för här får ja köra runt på min kusin hela tiden så då blir de inte av men i helgen så blir det =)

Aja nu ska ja sätta fart med att göra mig iordning . Byebye (F)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!