Vännen!

Allmänt | 2008-12-01 | 22:23:12 Kommentera här! » 0 st

Jag vet inte vad ja ska säga ja har inga ord ja tycker så j*vla synd om dig! Fattar inte varför du ska behöva gå igenom detta. Du är inte värd detta. Jag är rädd för att säga att de ska orda sig för ja vill inte att du ska må så här hela tiden, för du är verkligen inte VÄRD de. Älskar dig!



Idag har ja varit nere hos hanna , jimmy va snäll och hämtade mig (A) ja orkade verkligen inte cykla så jobbigt påvägen hem :P
imon så är de skola, sen så ska ja operera mig :( inte alls kul men de blir säkert bättre sen.
Sov så gott inatt ville verkligen inte gå upp när ja vaknade låg i mor och fars sköna säng ;) sa de till mor när ja ringde innan att ja kunde sova i deras inatt sen att dem får sova uppe :P Hehe snäll ja är, men lika bra att passa på att sova i den sängen när dem inte är hemma , för de är inte varje dag som två sover borta Hehe . Har saknat dem ändå har dem abra varit borta sen igår, vet inte va ja ska göra utan dem. Dem är de bästa som har hänt mig bättre föräldrar kan man inte ha!

Sen så blir de bara korta praktik dagar för ja kommer nog inte palla att hoppa på kryckor hela dagen , hehe . Så klen som jag är ;) Huahua!

Aja nu ska ja snart lägga mig, men ja är inte trött än så de kanske blir att ja sitter och väntar på mor och far tills dem kommer hem!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!