Torsdag!

Allmänt | 2008-12-11 | 19:45:05 Kommentera här! » 0 st

VVV är det ja vill ha !

Idag så har ja varit i skolan , men det var bara en kort dag så det var riktigt skööönt :)
hade idrott idag , min lärare sa till mig att ja inte skulle vara med eftersom ja opererat min tå, men jag ville vara med och sa att ja får ta den smällen om det händer ngt, och självklart så skulle det göra de, mitt sår hade inte läkt ännu så det gick upp idag och det började blöda :S., inte bra . Men det blir nog bättre sen när de läkt som det ska!
Imon blir det att ta ut stygnen ajaj.
Har varit och badat med Hanna och Isabelle sötnosen!
Mycket trevligt var det , är så kul att vara med dem två flickorna!

Idag så är det studentfest i gvd på hotellet men ja pallar verkligen inte dra dit , så för min del blir det att stanna hemma :) skönt det oxå.
Vad ja kan skratta med mina föräldrar, älskar er!

Nu så sitter ja och inte gör ett skit har precis kommit hem, har varit på lucia med barnen som ja jobbade med på min apu, mkt trevligt dem var jätte duktiga det var roligt att se dem .

Aja nu ska ja titta vidare på internet och sen blir det film!
Tänker på dig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!