Söt!

Allmänt | 2008-12-09 | 19:21:48 Kommentera här! » 2 st

Ah ja har inget annat att säga än att
du är söt, fruktansvärt söt.
Ja finner inga ord för dig du är bara speciel.


Igår så va det en lugn dag, ja gjorde inte så mkt , sen på kvällen blev det att ja åkte iväg =) mycket trevligt;)
Sen ifag var det skolan det gick bra , ja var till och med på varmköket ;) Hehe Tummen upp för mig , men det var inte länge ja var där eftersom ja skulle iväg på annat sen , så ja fick gå.

Idag så har ja inte gjort så jättemycket ja var hemma vid tre, startade en film till pappa sen så åkte ja till angelica och marika , köpte med mig kladdkaka så fikade vi lite .
Kom hem för en liten stund sen , har lagat mat till mig, mor & far. Gotti var det. Var riktigt hungrig eftersom ja bara åt jordgubbskräm i skolan .

Nu sitter ja här och ugglar har inget att göra , funderar på vad ja kan göra :P Kanske skulle plugga om ja orkar men det tror ja inte att ja gör idag. Huahua!

Jaja , kanske skriver mer sen elr så gör ja det ngn annan dag . Byebye

Du finns i mina tankar!

Kommentarer
Skrivet av: Nyfiken vän :D(L)

Vem är den lyckligen ? =D

2008-12-09 @ 20:15:18
Skrivet av: Ines

Det är en . Vem är dudå?

2008-12-10 @ 15:01:22

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!