Smärta!

Allmänt | 2008-12-02 | 15:54:52 Kommentera här! » 0 st

Ah som sagt gick operationen bra :P Hehe . Förutom att dem var tvugna att ge min 4 sprutor bedövning ist för två.
Men nu så kommer smärtan när bedövningen börjar släppa. Helt jobbigt, de går inte att beskriva.

Gumman ja hoppas verkligen att allt löser sig! Vill bara inte att du ska må såhär dåligt!

Skolan idag, rätt onördigt att åka till skolan för att ha en lektion men men .
Ja får se om ja ska till min apu imon, vet itne alls hur de kommer att kännas när ja vaknar.

Nu sitter ja och väntar på att Florina Sis ska komma hit till mig , hon behövde låna datorn så hon ska till mig !
Kanske skriver mera sen .


byebye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!