Mys

Allmänt | 2008-12-07 | 17:36:36 Kommentera här! » 0 st

Igår blev det bara mys, patricia va här hemma hos mig vi hyrde film och tittade , det blev barnhemmet! Super bra film .
Hon var här till rätt sent , när hon gick hem efter att ja hade skrämt upp henne lite så blev det sängen för mig , men när ja väl la mig i sängen så var ja inte trött längre :O så ja låg och vände på mig i sängen jobbigt värre , men sen så somnade ja efter typ 2 timmar .

Vaknade kl 13.00 idag :O . Men de var skönt att få sova ut om inget annat;)
När ja gick upp så det första jag gjorde var att skala potatis som mamma bad mig göra igår. Så ja gjorde det . Sen blev det abra att sega framför tv:n, satt i morgonrock hela dagen typ , men sen så åkte ja ner till Hanna en runda. Nu sitter ja hemma och itne gör ett skit , förutom att ja
tänker på dig!

Nu ska ja titta vidare på tv, väntar på att shark filmen ska bli färdig så att ja kan titta vidare på den , eftersom ja har sett del 1 men inte två.

Helt toppen lugn helg ganska skönt det.!

Byebye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!