Galen!

Allmänt | 2008-12-04 | 21:04:18 Kommentera här! » 1 st

Ja blir galen snart ja har grejat och grejat med min blogg , men det blir aldrig som ja vill . ändå så gör ja som man ska :S Helt knasigt.
Idag så va ja på min apu de gick bra, blev lite jobbigt att hoppa runt så ja gav upp och gick ist men det gick bra, klarade av att köra bil så de blir bättre och bättre =) men kunde inte ha sko på mig så ja körde utan på den som ja har ont iaf :P Hehe

Imon så är de sista dagen , kommer sakna alla. Trivdes jättebra med alla där nere :$ kommer bli tomt.
Sen blev ja super nöjd med bedömningen som Maggan satte på mig :) Alla på det bästa :) hur nöjd som helst :)

Aja idag har ja inte gjort så mkt var iväg i gvd en sväng sen så blev de att ja tittade på one tree hill sen så har ja bara latat mig. Mamma har grejat med gardiner som hon sedan åkte ner till gudmor med . För de va hon som skulle ha dem , och ja kom precis hem var och hämtade mor min
<3


Kommentarer
Skrivet av: fia

hej jag vet knappt hur jag gjorde , gör om en gång till . och gå in på designa blogg . google.se sen letar du efter bakgrund

2008-12-04 @ 23:03:51

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!