Alltid!

Allmänt | 2008-12-07 | 22:01:42 Kommentera här! » 0 st

Aaah idag har det blivit en del bloggande inte alls likt :P Hehe men ja ska börja ta tag i de nu .. Det bli att man alltid tänker så men det blir inte av att man skriver , ibland vet man itne alls vad man ska skriva så då struntar man i det ist.

Hur vill du egentligen ha det ?
Jag har sagt allt mitt men inte
fått ngt svar ändå, lite jobbigt.
Men ja lever livet och tar dagen
som den kommer.


Bärjar längta riktigt mycket till jul nu , bror kommer ner och det blir bara en massa mys. Han sa till mig att ja inte fick planera ngt för att dem har bokat mig :P Haha. Min bror är den bästa som finns, ingen som har en sån underbar bror som jag. Känns lite jobbigt bara att han är så långt ifrån, man försöker så gott som att ha det som innan men det är inte så lätt eftersom han har ju börjat leva sitt eget liv nu och stara upp det.
Sen visst kan ja tänka tillbaka och får ångest bara för att man inte haft den kontakten som man egentligen borde ha, har aldrig öppnat mig för honom som ja borde gjort men det känns inte rätt. Det är ju bland annat det har blivit som de har, eftersom ja håller det inom mig och tillslut orkar ja inte och den smällen får ja då ta. Men sen så har man sina dagar oxå, men det är jobbigt att man redan har komma i sådana tankar som ja gjort. Men ja har ju börjat ta tag i det nu så det börjar förhoppningsvis bli bättre.

Idag blev det inte mkt gjort för min del har bara tagit det lugt, nu ikv så har man bara drygat har även pratat en massa med angelica <3 alltid skänt att prata med dig , vi har inte pratat en gång heller utan det blev visst tre samtal första va kort men dem andra varade lite längre Hehe . Ja hoppas verkligen att allt löser sig!

Nu ska ja försöka bli trött, sitter här hur pigg som helst, känner inte ens lite trötthet, känns som om kl bara är 17 :O .
Men de kanske blir att ja tittar på andra delen av shark swarm.

You make me C.R.A.Z.Y

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!